Intrebări frecvente

Mai jos am pregătit câteva răspunsuri la întrebările voastre primite de-a lungul anilor. Sper ca acestea să vă facă să înțelegeți mai bine modul meu de lucru. Pentru orice alte întrebări suplimentare aveți, puteți intra în legătură cu mine accesând rubrica de Contact, iar eu vă răspund cu mare drag, în cel mai scurt timp!​

Eu am respect atât pentru mine cât și evenimentul la care particip. Cu siguranță mă voi prezenta într-o ținută elegantă, potrivită evenimentului tău. Dacă aveți vreo tematică, ar trebui să fiu înștiințat înainte.

De regulă lucrez singur. Din experiență mea de peste 15 ani, sunt sigur pot acopăr un eveniment de 500-600 persoane, dacă programul este făcut corespunzător și mi se acordă suficient timp pentru momentele principale. Dacă totuși este nevoie de un al doilea fotograf, se poate găsi un coleg, contra cost, bineînțeles.

Mie personal, nu-mi place să alerg după doi iepuri, așa că eu ofer doar servicii foto, însă vă pot recomanda cu drag alți colegi cu care colaborez foarte bine, de multă vreme. Oricum, cel mai mic pachet prevede un număr de minim 800 de fotografii. Din experiență, aigur acest număr îl depășesc întotdeauna.

Eu nu am o limită la numărul de fotografii. Mereu am considerat la un eveniment, numărul de fotografii este direct proporțional cu implicarea pe care o aveți, momentele oferite de voi și energia cu care le transmiteți.

Depinde de preferințele fiecăruia. Sunt pachete foto care cuprind această opțiune și pot spune este un plus considerabil adus unei fotografii. Necesită puțin mai mult timp, deoarece se editează fiecare poză, una câte una, însă rezultatul final, va fi cu siguranță unul pe gustul vostru. La pachetele care nu au această opțiune, se poate adăuga suplimentar, contra cost, bineînțeles. Indiferent de pachetul ales, fotografiile alese pentru albumul foto, vor fi editate în totalitate.

În proporție de 99%, fotografiile vor fi color, însă din experiență vă pot spune că sunt momente în care, decât să șterg o fotografie din cauza unei lumini insuficiente sau a unui ambient necorespunzător, luminile de la dj, prefer să o salvez dacă e posibil și s-o transform într-o fotografie alb-negru. Vor fi cadre color pe care le primiți și în format alb-negru, tocmai pentru că ele transmit mai multa emoție.

Dacă alegeți un pachet foto în care nu este inclusă partea de editare a tuturor fotografiilor efectuate la eveniment, fotografiile vor beneficia de o selecție ( adică, eliminarea cadrelor în mișcare, ochi închiși sau a dublurilor ). Le primiți, relativ destul de repede după eveniment, în prima fază, prin transfer online, iar ulterior, după alegerea fotografiilor pentru albumul foto și pe stick usb, în cutiuță personalizată. Un termen maxim prevăzut în contract este de 60 zile calendaristice.

Fotografiile vor fi livrate în format JPG la rezoluția maximă suportată de aparatul foto. Fișierele brute, în format RAW, sunt disponibile doar la cerere, contra unui cost de 300 euro.

Drepturile de autor sunt deținute de persoana fizică care a realizat fotografiile, în acest caz, de către mine. Asta înseamnă voi putea folosi fotografiile pentru promovarea brand-ului meu pe rețelele de socializare sau în portofoliul personal pe website. Aceste drepturi pot fi transferate către voi, contra unei sume de 250 euro.

Desigur! Albumele foto se realizează după ce primesc de la voi selecția unui anumit număr de fotografii. În prima fază, se face machetarea digitală ( aranjarea în pagină a fotografiilor selectate de voi ). După aprobarea acestei machete digitale de către voi, alegem împreună toate detaliile legate de album. îndrum eu pas cu pas. Din momentul în care se trimite către print această machetă, termenul de livrare de către furnizor va fi de maxim 10 zile.

Da, dacă ați ales un pachet foto care cuprinde și această opțiune. Zilele în care vă pot garanta prezența mea la Cununia Civilă sunt de Luni până Vineri. De regulă, în weekend-uri sunt ocupat cu evenimente. Dacă totuși alegeți o zi de weekend pentru Cununia Civila, vă pot onora cu prezența mea doar în cazul în care am disponibilitate.

Desigur. Atât pentru prime-setup cât și pentru back-up, folosesc aparatură profesională de ultimă generație.

Eu sunt din Târgu Mureș, dar deplasez cu drag oriunde sunt oameni faini care doresc le fiu alături și le surprind amintiri memorabile.

Ședințele foto înainte de nuntă (Save The Date) se fac doar la cererea voastră, contra unui cost suplimentar. Ședințele foto după nuntă (Trash The Dress) se fac doar dacă sunt cuprinse într-unul dintre pachetele foto. Ele se pot realiza oriunde pe teritoriu României. Pentru ședințele foto în afara României, se percepe o extra taxă prevăzută în oferta foto.

Ideal ar fi sunați înainte la locația respectivă și asigurați este posibilă fotografierea în acea locație și intervalul orar. Costurile pentru acces la acea locație, deplasare și eventual o masă servită (daca ședință se întinde pe întreg parcursul zilei și la distanțe mari de Târgu Mureș) vor fi suportate de către dvs.

Nu, nu este nevoie. deplasez cu mașină personală deoarece am echipamentul foto pentru care nu poate fi răspunzătoare altă persoană.

Dacă evenimentul este în alt județ și este nevoie de cazare peste noapte, atât deplasarea cât și cazarea revin în sarcina voastră.